Estar a LinkedIn no és només qüestió de crear la teva fitxa d’empresa o perfil personal i esperar que t’arribin els contactes. Si fos tan fàcil …
Necessites dedicar temps i planificar molt i bé per aconseguir objectius i també conèixer els codis (el seu algoritme) de LinkedIn per a aconseguir-ho.
No és fàcil, però es pot aconseguir. En aquest article et donem consells que esperem siguin d’utilitat per tu com a professional i per la teva empresa.
Els 3 més importants són:
Planifica la teva estratègia, programa les teves publicacions i millora l’impacte del teu perfil a LinkedIn.
Les pàgines d’empresa de LinkedIn són pàgines dedicades a empreses, organitzacions i institucions. Permeten als membres de LinkedIn descobrir i connectar amb empreses i obtenir més informació sobre la marca, els productes o serveis de cada organització, les oportunitats de negoci, ofertes de treball i molt més.
El màrqueting a LinkedIn t’ajuda a interactuar amb una comunitat de professionals per a donar impuls a accions que són rellevants per a la teva empresa.
LinkedIn també et pot ajudar a aconseguir contactes per vendre.
I per aconseguir tot això, necessites un pla.
Passos a seguir abans d’executar le accions:
Bastants malabarismes has de fer amb la teva agenda, per a a més haver de passar-te per LinkedIn diàriament. Per a avançar més ràpid necessites sobre tot un pla estratègic i un pla de continguts, i un equip de professionals que ajudi a la teva empresa amb la planificació, gestió i automatització, aquest és el secret que amaguen les marques que destaquen.
Actualment moltes empreses ja estan augmenten els seus contactes MQL i SQL amb Comblue.
OFICINA BARCELONA
C/ d'Espinoi, 8-10 local 1
08023 Barcelona
OFICINA VIC
C/ Camí de la Tolosa, 9, oficina 8 (Magnet Coworking)
08500 Vic
Newsletter
INFORMA’T de tot el que fem
PROGRAMA KIT DIGITAL COFINANCIADO POR LOS FONDOS NEXT GENERATION (EU) DEL MECANISMO DE RECUPERACIÓN Y RESILIENCIA.