Destacar a LinkedIn amb un bon pla estratègic

Un bon pla a LinkedIn és bàsic per tenir èxit

Destacar a LinkedIn no és fàcil. 850 milions de persones utilitzen LinkedIn diàriament per a buscar treball, atreure clients i col·laboracions amb empreses o trobar candidats.

Estar a LinkedIn no és només qüestió de crear la teva fitxa d’empresa o perfil personal i esperar que t’arribin els contactes. Si fos tan fàcil …

Necessites dedicar temps i planificar molt i bé per aconseguir objectius i també conèixer els codis (el seu algoritme) de LinkedIn per a aconseguir-ho.

No és fàcil, però es pot aconseguir. En aquest article et donem consells que esperem siguin d’utilitat per tu com a professional i per la teva empresa.

Els 3 més importants són:

Prioritats a tenir en compte 3 consells per tenir èxit a linkedin

Planifica la teva estratègia, programa les teves publicacions i millora l’impacte del teu perfil a LinkedIn.

LinkedIn en la teva estratègia comercial i de màrketing

Les pàgines d’empresa de LinkedIn són pàgines dedicades a empreses, organitzacions i institucions. Permeten als membres de LinkedIn descobrir i connectar amb empreses i obtenir més informació sobre la marca, els productes o serveis de cada organització, les oportunitats de negoci, ofertes de treball i molt més.

Principals dades

Any fundació
0
Milions $ pagats per Microsoft
0
Milions usuaris
0
Usuaris catalans (1 de cada 4)
0
LinkedIn és la major xarxa professional del món amb més de 850 milions de membres en més de 200 països i territoris. Actualment compta amb un model de negoci diversificat i ingressos provinents de subscripcions d'usuaris, publicitat i solucions per a selecció de personal. Al desembre de 2016, Microsoft va completar la compra, la qual cosa va unir el principal núvol d'aplicacions professionals del món amb la principal xarxa professional del món.
Font:
LinkedIn
pantalla de linkedin
home linkedin

Amb LinkedIn la teva empresa podrà …

  • Arribar a un públic professional.
  • Generar nous contactes i leads (MQL per màrketing i SQL per vendes)
  • Posicionar-te per generar més visites a la teva web i/o blog.
  • Donar a conèixer el teu negoci.
  • Aconseguir reputació i prestigi online.

Què podem fer?

  • Permet publicar continguts i dades: experiència, educació, pàgines web, events i recomanacions.
  • Establir contacte amb altres membres enfocats a un àmbit professional específic.
  • Ofereix serveis: Talent Solutions, Màrqueting Solutions, Sales Solutions i Premium Subscriptions products.
  • Evolució constant en serveis i algoritme.

El Pla estratègic a Linkedin

El màrqueting a LinkedIn t’ajuda a interactuar amb una comunitat de professionals per a donar impuls a accions que són rellevants per a la teva empresa.

LinkedIn també et pot ajudar a aconseguir contactes per vendre.

I per aconseguir tot això, necessites un pla.

Passos a seguir abans d’executar le accions:

  • Definir clarament quin son els objectius.
  • Tenir clar el target a quin ens volem dirigir.
  • Treballar un pla de continguts per mesos on quedi clar què, com i quan publicarem.
  • Analitzar resultats i fer un seguiment de les accions i continguts.
  • Implica als treballadors de l’empresa i si és possible als col•laboradors, proveïdors i contactes professionals. Tothom suma.
  • Activa un pla de lead generetor per aconseguir contactes interessants.
  • Crea el Pla estratègic, fes un document i aplica’l amb concreció, dedicació i anàlisi. En funció de resultats i dades, corregeix el que calgui durant l’execució.

I, quant temps haig de dedicar cada dia…?

Bastants malabarismes has de fer amb la teva agenda, per a a més haver de passar-te per LinkedIn diàriament. Per a avançar més ràpid necessites  sobre tot un pla estratègic i un pla de continguts, i un equip de professionals que ajudi a la teva empresa amb la planificació, gestió i automatització, aquest és el secret que amaguen les marques que destaquen.

Actualment moltes empreses ja estan augmenten els seus contactes MQL i SQL amb Comblue.

  1. Programant, gestionant i mesurant la seva estratègia a LinkedIn amb un equip professional.
  2. Utilitzant les millors eines de gestió, monotorització i anàlisi del mercat.
Vull conèixer més de les Solucions LinkedIn