Continguts digitals

Solucions de màrqueting digital

Continguts que aporten valor.

Els continguts de qualitat són fonamentals per a qualsevol estratègia de màrqueting digital perquè atrauen, sedueixen, converteixen i retenen clients, a més de millorar el posicionament en els motors de cerca i reforçar la imatge de marca.

Un bon pla de Continguts ens ajudarà a planificar i definir quin contingut es publicarà, quan i on. Amb el pla de continguts pots prioritzar tasques, organitzar el procés de creació i realitzar un seguiment del progrés.

Fer un pla de continguts en xarxes socials no és solament publicar en xarxes, sinó que es tracta d’analitzar què publicar, a quin horari, a quin públic va dirigida aquesta publicació… i sobretot amb quin objectiu alineat amb el teu pla de màrqueting a xarxes socials.

Els continguts que publiquem han de ser interessants per l’usuari. Ens hem de guanyar el prestigi i la seva confiança.

Per què hem de crear bons continguts?

1. Atracció i retenció del públic

Els continguts de qualitat atrauen visitants al teu lloc web o plataforma digital i els mantenen interessats. Això augmenta el temps de permanència i la probabilitat que tornin.

2. Millora del SEO

Els motors de cerca, com Google, premien els continguts rellevants i ben elaborats amb millors posicions als resultats de cerca. Continguts de qualitat amb paraules clau ben seleccionades milloren el posicionament orgànic.

3. Construcció de credibilitat i autoritat

Publicar continguts ben investigats i útils estableix la teva empresa com una autoritat en el teu camp, guanyant la confiança del teu públic.

4. Augment de les conversions

Els continguts de qualitat guien els visitants a través del teu embut de vendes, proporcionant informació que els ajuda a prendre decisions de compra més informades.

5. Engagement a les xarxes socials:

Els continguts atractius són més propensos a ser compartits, comentats i esdevenir virals, ampliant l’abast i la visibilitat de la teva marca.

7. Educació del client

Continguts ben elaborats poden educar el teu públic sobre els beneficis dels teus productes o serveis, resolent dubtes i trencant barreres a la compra.

8. Foment de la lleialtat cap a la Marca

Els continguts que ressonen amb el teu públic ajuden a crear una connexió emocional, fomentant la lleialtat i repetides interaccions amb la teva marca.

Els continguts poden contribuir significativament a aconseguir posicionament, prestigi, tràfic de qualitat i vendes.

Saber com treballem els continguts

Comunica amb el mercat.
La teva Agència Digital.

El Pla de Continguts

Defineix en un calendari quin contingut es publicarà, quan i on.

Coneix bé el target

Descobreix quins són els temes i formats que li interessen.

Publica on i quan toca

Quines xarxes socials utilitzar i freqüència de publicació.

CONTACTAR AMB COMBLUE

No dubteu en contactar amb nosaltres

Segueix-nos