Email màrqueting

solucions de màrqueting digital

L'email màrqueting
funciona.

El màrqueting per correu electrònic, email màrqueting,  és l’acció d’enviar un missatge comercial a una llista de contactes mitjançant el correu electrònic.

L’estratègia d’email màrqueting consisteix a fer enviaments massius amb caràcter comercial a una llista de subscriptors. Utilitza segments per dirigir els missatges a una audiència segmentada.

L’enviament d’informació comercial o publicitària ha de ser a subscriptors que han sol·licitat rebre-la, és a dir, que han donat permís explícit.

L’objectiu del email màrketing és aconseguir nous subscriptors per tal que l’embut de conversió mantingui un flux constant d’usuaris i puguis cobrir diversos objectius a la vegada.

Per fer email màrqueting necessitarem una base de dades actualitzada i amb el consentiment (en compliment de la RGPD)

Avantatges de l'email màrqueting

1. Cost efectiu

El màrqueting per correu electrònic és una de les formes més econòmiques de màrqueting. No hi ha costos d’impressió, enviament o espais publicitaris. Moltes plataformes d’email màrqueting ofereixen plans assequibles per a petites empreses i fins i tot opcions gratuïtes per a llistes de contactes petites.

2. Segmentació i personalització

El correu electrònic permet segmentar la teva audiència en funció de diferents criteris, com ara la demografia, el comportament de compra, i els interessos. Això permet enviar missatges altament personalitzats que poden augmentar la rellevància i l’eficàcia de les teves campanyes.

3. Mesurabilitat i anàlisi

Les eines de màrqueting per correu electrònic ofereixen una gran quantitat de dades i mètriques, com ara les taxes d’obertura, clics, conversions, i retorn de la inversió (ROI). Això permet a les empreses analitzar el rendiment de les seves campanyes i fer ajustaments per millorar els resultats.

4. Accessibilitat i mobilitat

El correu electrònic és accessible des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. Amb l’augment de l’ús dels dispositius mòbils, la majoria dels usuaris poden accedir als seus correus electrònics en qualsevol moment, cosa que fa que el màrqueting per correu electrònic sigui molt efectiu.

5. Construcció de relacions i fidelització

El correu electrònic és una eina poderosa per construir i mantenir relacions amb els clients. L’enviament regular de contingut valuós i rellevant pot ajudar a mantenir els clients compromesos i fidelitzats amb la teva marca.

6. Automatització

Moltes plataformes d’email màrqueting permeten automatitzar les teves campanyes. Pots programar correus electrònics per enviar-se automàticament en funció de certs esdeveniments o comportaments dels clients, com ara correus de benvinguda, recordatoris de carret abandonat, o correus d’aniversari.

7. Augment de les vendes

Mitjançant ofertes especials, promocions, i recomanacions personalitzades, el màrqueting per correu electrònic pot augmentar les vendes i els ingressos. Les campanyes ben dissenyades poden motivar els clients a fer una compra o tornar a comprar.

8. Interacció directa i immediata

Els correus electrònics permeten una interacció directa amb els teus clients. A més, poden provocar respostes immediates, cosa que és ideal per a promocions urgents o temporals.

9. Ampli abast

El correu electrònic té un ampli abast, ja que pràcticament tothom té una adreça de correu electrònic. Això permet arribar a un gran nombre de persones de manera ràpida i eficient.

10. Retorn de la inversió (ROI) elevat

Gràcies a la seva efectivitat i baixos costos, el màrqueting per correu electrònic sol oferir un ROI elevat en comparació amb altres formes de màrqueting.

Implementar una estratègia de màrqueting per correu electrònic ben planificada ajuda a les empreses a assolir els seus objectius de màrqueting de manera efectiva i eficient.

L'email màrqueting pot contribuir significativament a aconseguir informar, vendre, fidelitzar i imatge de marca

saber com treballem l'email màrqueting

Impactar amb usuaris qualificats.
Som la teva Agència Digital.

Crear la bbdd

Usuaris qualificats registrats amb el seu consetiment per crear llistes i segments.

Newsletters

Enviarem contingut a través del correu electrònic amb una certa periodicitat.

Butlletins

Notícies i informació adreçades al teu públic interns enviades per correu electrònic.

CONTACTAR AMB COMBLUE

No dubteu en contactar amb nosaltres

Segueix-nos