El màrqueting per correu electrònic, email màrqueting, és l’acció d’enviar un missatge comercial a una llista de contactes mitjançant el correu electrònic.
L’estratègia d’email màrqueting consisteix a fer enviaments massius amb caràcter comercial a una llista de subscriptors. Utilitza segments per dirigir els missatges a una audiència segmentada.
L’enviament d’informació comercial o publicitària ha de ser a subscriptors que han sol·licitat rebre-la, és a dir, que han donat permís explícit.
L’objectiu del email màrketing és aconseguir nous subscriptors per tal que l’embut de conversió mantingui un flux constant d’usuaris i puguis cobrir diversos objectius a la vegada.
Per fer email màrqueting necessitarem una base de dades actualitzada i amb el consentiment (en compliment de la RGPD)
El màrqueting per correu electrònic és una de les formes més econòmiques de màrqueting. No hi ha costos d’impressió, enviament o espais publicitaris. Moltes plataformes d’email màrqueting ofereixen plans assequibles per a petites empreses i fins i tot opcions gratuïtes per a llistes de contactes petites.
El correu electrònic permet segmentar la teva audiència en funció de diferents criteris, com ara la demografia, el comportament de compra, i els interessos. Això permet enviar missatges altament personalitzats que poden augmentar la rellevància i l’eficàcia de les teves campanyes.
Les eines de màrqueting per correu electrònic ofereixen una gran quantitat de dades i mètriques, com ara les taxes d’obertura, clics, conversions, i retorn de la inversió (ROI). Això permet a les empreses analitzar el rendiment de les seves campanyes i fer ajustaments per millorar els resultats.
El correu electrònic és accessible des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. Amb l’augment de l’ús dels dispositius mòbils, la majoria dels usuaris poden accedir als seus correus electrònics en qualsevol moment, cosa que fa que el màrqueting per correu electrònic sigui molt efectiu.
El correu electrònic és una eina poderosa per construir i mantenir relacions amb els clients. L’enviament regular de contingut valuós i rellevant pot ajudar a mantenir els clients compromesos i fidelitzats amb la teva marca.
Moltes plataformes d’email màrqueting permeten automatitzar les teves campanyes. Pots programar correus electrònics per enviar-se automàticament en funció de certs esdeveniments o comportaments dels clients, com ara correus de benvinguda, recordatoris de carret abandonat, o correus d’aniversari.
Mitjançant ofertes especials, promocions, i recomanacions personalitzades, el màrqueting per correu electrònic pot augmentar les vendes i els ingressos. Les campanyes ben dissenyades poden motivar els clients a fer una compra o tornar a comprar.
Els correus electrònics permeten una interacció directa amb els teus clients. A més, poden provocar respostes immediates, cosa que és ideal per a promocions urgents o temporals.
El correu electrònic té un ampli abast, ja que pràcticament tothom té una adreça de correu electrònic. Això permet arribar a un gran nombre de persones de manera ràpida i eficient.
Gràcies a la seva efectivitat i baixos costos, el màrqueting per correu electrònic sol oferir un ROI elevat en comparació amb altres formes de màrqueting.
Implementar una estratègia de màrqueting per correu electrònic ben planificada ajuda a les empreses a assolir els seus objectius de màrqueting de manera efectiva i eficient.
Usuaris qualificats registrats amb el seu consetiment per crear llistes i segments.
Enviarem contingut a través del correu electrònic amb una certa periodicitat.
Notícies i informació adreçades al teu públic interns enviades per correu electrònic.
OFICINA BARCELONA
C/ d'Espinoi, 8-10 local 1
08023 Barcelona
OFICINA VIC
C/ Camí de la Tolosa, 9, oficina 8 (Magnet Coworking)
08500 Vic
Newsletter
INFORMA’T de tot el que fem
PROGRAMA KIT DIGITAL COFINANCIADO POR LOS FONDOS NEXT GENERATION (EU) DEL MECANISMO DE RECUPERACIÓN Y RESILIENCIA.