Intel·ligència artificial
Solucions de màrqueting digital
LA IA A L’EMPRESA
La intel·ligència artificial (IA) pot ser de gran ajuda en nombrosos departaments dins d’una empresa, millorant l’eficiència, la presa de decisions i la personalització de serveis.
La IA ens ha de fer més competitius i ens ajudarà a assolir reptes inimaginables fins fa poc.
Hem d’estar preparats!
La IA ben aplicada en els punts de dolor de l'empresa ha de contribuir significativament en eficiència, productivitat, fidelització i reducció de costos.
Departaments de l’empresa i com la IA pot beneficiar-los:
2. Vendes
- Pronòstics de vendes més precisos.
- Identificació de leads d'alta qualitat (SQL).
- Optimització del procés de vendes i CRM.
- Anàlisi de dades per a millorar les estratègies de vendes.
3. Atenció al Client
- Implementació de bots i assistents virtuals.
- Anàlisi de sentiments i feedback del client.
- Millora en la resolució de problemes i temps de resposta.
- Personalització del servei al client.
4. Recursos Humans
- Automatització de processos de reclutament i selecció.
- Anàlisi de dades per a millorar la retenció d'empleats.
- Avaluació d'acompliment i desenvolupament professional.
- Millora en la gestió de nòmines i beneficis.
5. Finances
- Anàlisi predictiva per a gestió de riscos i fraus.
- Automatització de processos comptables i financers.
- Optimització d'inversions i gestió de portfolis.
- Generació d'informes financers més precisos.
6. Operacions
- Optimització de la cadena de subministrament.
- Millora en la gestió d'inventaris.
- Manteniment predictiu per a equips i maquinària.
- Automatització de processos logístics.
7. Desenvolupament de Productes
- Anàlisi de dades per a identificar necessitats del mercat.
- Optimització del cicle de vida del producte.
- Prototips i proves amb simulacions basades en IA.
- Personalització de productes segons les preferències del client.
8. Tecnologia de la Informació (TIC)
- Detecció i prevenció d'amenaces cibernètiques.
- Automatització de tasques de manteniment i suport.
- Anàlisi de dades per a optimització d'infraestructura.
- Millora en la gestió de xarxes i sistemes.
9. Recerca i desenvolupament (R+D)
- Anàlisi de grans volums de dades per a descobrir patrons i tendències.
- Simulacions i models predictius per a experiments.
- Innovació en nous productes i serveis.
- Automatització de processos de recerca.
10. Compres i Proveïment
- Anàlisi de dades per a millors decisions de compra.
- Optimització de processos de proveïment.
- Avaluació de proveïdors i gestió de relacions.
- Predicció de preus i demanda de materials.
11. Legal i Compliance
- Automatització de la revisió de documents i contractes.
- Anàlisi de riscos legals i compliment normatiu.
- Monitoratge de canvis reguladors.
- Gestió de litigis i casos legals.
12. Servei Postvenda
- Anàlisi de dades per a millorar productes i serveis.
- Automatització de suport tècnic.
- Predicció de necessitats de manteniment.
- Gestió de garanties i devolucions.
La integració de la IA en aquests departaments resultarà en benefici d’una empresa més eficient, una major satisfacció del client i un avantatge competitiu en el mercat.
Per on començar?
ELS NOSTRES SERVEIS IA
Abans d’implementar un projecte IA a l’empresa, cal definir en quines àrees o departaments la IA ens pot ajudar en solucionar un problema, cobrir una necessitat o a ser més eficients.
La IA evoluciona a una velocitat increïble i, tot i que hem d’estar preparats per integrar-la, hem de saber molt bé on, com i per què la necessitem.
És molt important que els professionals de l’empresa entenguin i coneguin el seu funcionament i les seves avantatges, per acceptar-la i utilitzar-la en el seu benefici i en el de l’empresa.
Des de Comblue, abans d’iniciar un projecte d’IA a l’empresa, proposem treballar:
1- Solució Auditoria IA:
Detectar l’oportunitat d’integrar IA, analitzar-la i definir-la.
2- Solució Formació IA
Formar als professionals perquè entenguin el nou entorn generat per la IA, el procés d’implementar IA a l’empresa sigui integrador i s’aconsegueixi l’eficiència desitjada.
1. SOLUCIÓ AUDITORIA IA
L’objectiu principal, és avaluar la preparació de les empreses, abans d’implementar la Intel·ligència Artificial en totes i cadascuna de les seves àrees.
Gràcies a aquesta auditoria, no sols desenvolupem un pla per a la incorporació de la IA, si no que aconseguim fer-ho de manera eficaç, disminuint la bretxa entre les expectatives creades i l’estat actual.
Com treballem?
- Coneixement de l’organització: avaluem els recursos humans de la companyia i el seu coneixement de la tecnologia en l’entorn IA.
- Fortaleses i febleses: aquest apartat, permet identificar on la IA va serà més útil per a obtenir millors resultats.
- Preparació de les dades: busquem qualificar el nivell de les dades que posteriorment alimentaran els algoritmes.
- Expectatives i necessitats: per a una correcta, segura i eficaç adopció de la IA a l’entorn empresarial, desenvolupem un quadre on queden reflectides les necessitats i com la IA pot satisfer aquestes necessitats.
2. SOLUCIÓ FORMACIÓ IA
Oferim formació als equips de treball dels diferents departaments de l’empresa per a obtenir el major rendiment sobre l’entorn de la IA.
L’objectiu d’aquesta formació és:
- Proporcionar una comprensió sòlida de la IA.
- Conèixer la seva evolució com a tecnologia disruptiva
- Valorar la seva aplicació en el món de l’empresa i dels negocis.
Els nostres partners són experts en l’àmbit de la IA. Et guiaran a través dels aspectes més avançats de la intel·ligència artificial, compartint la seva experiència i coneixement perquè puguis entendre aquesta tecnologia disruptiva i l’aportació de valor que pot fer a la teva empresa.