Projecte Fashion Tour d’Inditex

Client: INDITEX

logo inditex
Fashion Tour: uns clients misteri recorren les tendes Inditex si se'ls ofereix l'Affinity Card, la botiga guanya punts

Acció de màrqueting amb l’objectiu d’augmentar les altes de la targeta de fidelització Affinity Card del Grup Inditex a España.

Inditex és una de les companyies de distribució de moda més grans del món, ven en 202 mercats a través de la plataforma online i disposa de 7.000 botigues.

Imatges

Travel

Descripció

En la campanya Cliente Misterio hi van participar totes les marques del Grup Inditex i tots els punts de venda de les mateixes a Espanya.

  • Plataforma web per les tendes de tot España i informació de la campanya pels clients
  • Acció targeta Affinity Card
  • 2000 pv Espanya
  • 8 marques
  • Objectiu: altes targeta fidelització
  • CRM propi del client
  • Projecte integrat en el TGT general del Grup Inditex
  • Client misteri: regals i punts per a empleats i botigues