
La generació de leads o clients potencials és una estratègia de màrqueting digital que té per objectiu captar nous contactes que podrien estar interessats en els productes o serveis de la teva empresa.
Un lead és qualsevol persona que indica interès en un producte o servei de l’empresa i en tenim les dades. Per tant, és un client potencial que d’alguna manera detectem que té interès i possibilitat de comprar el nostre producte o servei.
Un lead qualificat és un client potencial que ha demostrat un interès genuí en els teus productes o serveis i que, a més, compleix certs criteris específics que el fan més propens a convertir-se en client.
Aquests criteris poden variar segons el negoci i la indústria, però solen incloure característiques demogràfiques, comportaments de compra passats, nivell d’interès i capacitat per fer una compra.
Per exemple, un lead seria un usuari que emplena un formulari, que se subscriu a una newsletter o que deixa les seves dades per a rebre més informació sobre un producte o servei determinat.
Alguns exemples de camps que podrien definir un lead B2B com a qualificat podrien ser:
Lògicament, aquesta llista pot variar en funció de moltes variables, per exemple si el negoci és B2B o B2C, i la definició de client potencial que faci cada empresa.
Podem diferenciar principalment 2 tipus de leads qualificats:
La diferència entre un MQL i un SQL és l’interès i nivell de compromís respecte al nostre producte o servei, per la qual cosa cada tipus de lead requereix diferents anuncis, divulgació i missatges de la marca.
Els teus possibles clients escolten millor a un negoci o empresa si reben una comunicació per email (informació personal per a una oferta, prova o subscripció) o si els contactes per LinkedIn (per B2B) o altres xarxes socials, en lloc de rebre una trucada freda aleatòria o un email genèric d’algú que no té clar d’on ha tret les seves dades personals.
Ens hem de guanyar la confiança dels nostres possibles clients … i en un món tant global i digitalitzat no és una tasca fàcil.
Com fer-ho?
Algunes recomanacions:
Com els podem atraure?
Necessites leads perquè l’embut de vendes o de màrqueting vagi avançant en les seves fases i aquests es converteixin finalment en un client potencial i una venda.
Una bona estratègia de generació de leads et permetrà aconseguir:
A Comblue treballem el canal de venda digital pels nostres clients, principalment a través de LinkedIn (B2B).
Definim plans digitals amb accions que tenen com objectiu aconseguir SQL (Sales Qualifield Leads).
Podem ser el teu SDR i aconseguir contactes comercials amb la nostra Solució Lead Generation a LinkedIn.
OFICINA BARCELONA
C/ d'Espinoi, 8-10 local 1
08023 Barcelona
OFICINA VIC
C/ Camí de la Tolosa, 9, oficina 8 (Magnet Coworking)
08500 Vic
Newsletter
INFORMA’T de tot el que fem
PROGRAMA KIT DIGITAL COFINANCIADO POR LOS FONDOS NEXT GENERATION (EU) DEL MECANISMO DE RECUPERACIÓN Y RESILIENCIA.